Empayar Kukubesi

♡Assalamualaikum♡

Empayar Kukuesi..
Bukan sejenis biskut empat segi..bukan sejenis kuih muih..bukan jugan sebuah penjajahan..hehehe..

Empayar Kukubesi..sebuah syarikat yang mengeluarkan t-shirt yang unik seunik nama yang diberi..cewah2..rasa formal semacam plak aku ari ne..

T-shirt keluaran Empayar Kukubesi mula menjadi fenomena kat Malaysia..Rata-rata orang akan berebut untuk dapatkan setiap design baru yang dikeluarkan..store utama adalah di shah alam dan kat cheras...



Untuk pengetahuan semua jugak..Kukubesi bermula dengan bidang fotografi..Antara selebriti terkenal yang menggunakan khidmat Kukubesi ialah Angkasawan Negara, Dato' Dr Muzaffar Shah time shoot pre wedding kat Broga Hill...Perghh...gambaq memang gempak kot... (Pre-wedding)

Aku? tak terkecuali..dah mula jatuh cinta ngan t-shirt2 keluaran Empayar Kukubesi..Ne suma salah Mr Alon yang dah pengaruh aku..kita bako..kita bako...

Tapi, memandangkan aku jauh nun di utara..Dengan ini adalah menjadi tugas Mr Alon untuk mendapatkan design2 yang aku nak kat store..Tapi sangat malang nasib aku, sebab banyak design yang saiznya dah sold out..yang banyaknya saiz besaq ja..al maklum la aku kan dah semakin mengecil..kuikuikui..saiz aku kebanyakan design dah sold out...sobsob..sedih btoi..koleksi Mr Alon ja yang semakin bertambah..Koleksi aku statik..huh...ini tidak adil...

Takpa..lepas ne akan aku kerah Mr Alon lagi untuk dapatkan jugak design yang aku nak..Mana aci kan asyik dia ja yang dapat...


Harimau Malaya Sedondon..

Tok Paikong

Kedahan Green Army

Rockin Oil

Rockin Oil n Kedahan design yang aku nak sangat2..tapi...malang nasibku..sobsobsob...


Batu Belah

Amacam?? bekenan...banyak lagi design yang ada..perasan dak..Design Empayar Kukubesi banyak diangkat dari mitos2 n lagenda melayu...Jadi apa perlu kita agung2 kan jenama dari luar negara...cewah..pandai bercakap plak aku ne..

Follow instagram : Kukubesiong
Facebook : Kukubesi Store



No comments:

Post a Comment

♡Assalamualaikum♡
Sila tinggalkan komen anda di sini..