Dari Utara Ke Selatan (Part 3)

♡Assalamualaikum♡

Sambungan dari Part 2...

We back for Part 3..

why???why??why??
Bukankah sepatutnya dah selamat sampai ke langkawi??

Ok, aku ditinggalkan oleh bas..sampai hati btoi bas tu...sob..sob..sob..=(

Dari Stesen Kajang ligan bas sampai ke Pudu..Mr Alon dah jadi racer dah.. Tapi malangnya racer ne gagal bawak aku tepat pada masanya..Hehehe..

Akibat patah hati..aku membawa diri... Kemana????


Jeng...jeng..jeng..hahaha..Ohhh terima kasih bas sebab tinggalkan saya...Sekarang saya dah tak patah hati dah...saya suka hati...



Aku beli tiket len dari Kluang...So ada banyak masa lagi,,,Kita shopping....






It's all about sales,.....=) senyum sampai telinga..


Tudia...tudia..tudia..

Nak ni..nak ni..nak ni..

Bila dah bleh belek..orang lain dilupakan..huhu..

Belongs to me...Sapa brani mai la dekat...dush..dush..dush..

Ok..nak semua plezzzzzzzzzzzzzzzzzzzz..



Gulp...ok, masuk bag semua sekali..kihkihkih...


Yang mana satu pilihan kalbu...



50% ladies...rugi dak kalau tak beli??hahahahhaha


Yess...dah dapat apa yang nak...jom kita balik...Kali ni tak tertinggai bas dah tau...Kalau dak jumpa lagi di Part 4..kihkihkih..

Mr Alon, till we meet again...=)



No comments:

Post a Comment

♡Assalamualaikum♡
Sila tinggalkan komen anda di sini..