Welcome December

New month, new day, new date, new chapter, new page, new wishes! Welcome December...

Diam tak diam dah akhir tahun. Rasa sat sangat masa berlalu. Tak lama lagi tahun baru, 2013. Ohhhh...tidak...Umurku akan meningkat lagi setahun. Rasa tersangatla tua. Huhu. 

2012...Tak lama lagi akan tinggalkan kita. Apa saja yang berlaku pada tahun nie akan mematangkan lagi kita untuk hadapi tahun-tahun yang akan datang. In Shaa Allah. Jadikan apa yang berlaku sebagai pengajaran untuk memperbaiki diri kita. Buang yang keruh ambil yang jernih. Aku takkan lupakan apa yang berlaku sepanjang 2012 nie. Tapi aku akan teruskan hidup aku macam biasa. Anggap apa yang berlaku ada hikmahnya. Kepada sesiapa yang berkenaan, aku takkan lupakan nama anda sampai bila-bila. Macam pepatah yang mengatakan, "Forget your enemy but never forget their name". =)

To Mr Alon, gud luck for ur new job. Kalau nak tau, Mr Alon la nie dah jauh dah dari aku. Huhu. Nie la kot orang kata Cinta Kutub Utara, Kutub Selatan. Aku jauh di utara tanah air, dia plak jauh di selatan tanah air, JOHOR. Tapi, demi masa depan kami, aku ok ja. Hehe.. Hope dia dapat biasakan diri kat sana tanpa aku. Cewahhhh...Hahahah..

Biar jauh di mata, asalkan dekat di hati..=)



1 comment:

  1. Welcome desember!!!!!!
    Ini mesti rindu nanti......
    2012 Tahunku Yang Kacak - Contest SEO-minta tolong klik Google + bolehkan..kikiki.thanks

    ReplyDelete

♡Assalamualaikum♡
Sila tinggalkan komen anda di sini..