Shopaholic!!

♡Assalamualaikum♡

Girls, sapa suka shopping???
Rise up ur hand....hehhe..

Every woman knows that SHOPPING has a relaxing effect, and this is exactly why we love it so much..
Right Girls???

Fakta menarik tentang Wanita yang suka shopping...They have a fewer wrinkles and feel much younger than those who dislike shopping...Wah2, awet muda gitu..

Aku? Aku memang suka shopping..Mr Alon pun sama..Pantang ada peluang...Abeh suma Shopping Mall yang ada kami jelajah..Tapi kami bukanlah tergolong di kalangan mereka-mereka yang SHOPAHOLIC...

SHOPAHOLIC is somebody who addicted to shopping...Aku tak dak la sampai addict nak shopping..Parah la kalau dah sampai tahap camtu..I'll shop when I have something to buy ataupun bila dah lama sangat tak shopping, baju-baju suma dah berkurangan..So, aku akan shopping..Hehheeh!!

Mr. Alon is my Fashion Advisor..hahhha...bleh camtu...
Senang shopping ngan dia..Sebab dia tahu which one is the best for me...and i'll know which one is the best for him...

LetsShopping!!




Which one is ur choice??

Duta LEVIS...hhahahahh



Pilih, jangan tak pilih...50% uolllssss....huhuhu..

Oh..tidak..saya dak tak bleh nak buat pilihan...TOLONGGGGGG!!

Which one is the best for him???=)

That's all for today....Dah..jom balik..Dah dapat apa yang dicari..=)





No comments:

Post a Comment

♡Assalamualaikum♡
Sila tinggalkan komen anda di sini..