Tambatan Janji Sham & Ina...

♡Assalamualaikum♡




Kasih terikat, cinta tersirat...
Semoga berkekalan hingga ke akhir hayat...

14 November 2012, tarikh keramat yang menyatukan pasangan sehati sejiwa Abg Sham dan Ina..Tahniah kami semua ucapkan..Kasih yang sekian lama bertaut, kini termetri sudah...Cewah, berjiwang plak aku kan...Heheheh...Mood romantiklah katakan...Pasangan yang disatukan nie, boleh dikatakan dah lama aku kenai..Akhirnya bersatu jugak..


Sempatlah aku snap pic pasangan pengantin yang sweet-sweet gitu... Jom kita tengok..

Abg Sham & Ina...the sweetest couple I ever meet...=)


Ini time outdoor...Satu rombongan ikut pi outdoor...hahah!!

Moment yang paling aku suka...Time nie camera man mintak Ina pandang muka Abg Sham..Ala-ala sweet gitu...Tapi yang lawaknya, bila Ina pandang ja muka si suami dia nie, bleh dia pi gelak terbahak-bahak..hahahah!! Sweet ja aku tengok..

Antara ahli-ahli rombongan yang ikut serta..heheh!!

 Eh..terlupa plak aku nak cita sapa depa nie kan..Hehehe..Abg Sham & Ina nie, senior aku masa aku join Pengakap POLIMAS...Ina plak aku kenai since sekolah menengah g...






No comments:

Post a Comment

♡Assalamualaikum♡
Sila tinggalkan komen anda di sini..