Laksa Power!!!

♡Assalamualaikum♡

Berkunjunglah ke LAKSA POWER bertempat di belakang Airport Langkawi!!!
Mai,,,mai,,,mai,,,kita makan laksa...tp aku xmkn laksa pun....aku mkn bihun sup ja...hmmm...sodap...

Menu kita untuk ptg yg damai ini...(cewah)




 BIHUN SUP





ROJAK BURGER, HOTDOG, TELUQ...
(aku pun xtau nk hbq org pnggil apa yg nie,
tp ada burger, hotdog, teluq, ubi kentang,
ketam..pastu dpa ltak timun rincik2..mkn ngan kuah kacang)




 Ini ialah AKU, yg sdg menjamu selera mkn bihun sup, tp dan lg nk senyum...(control cun)
(tgn misteri itu ialah tgn SERA bersama tisu basahnya)..



Sera nie asyik2 ngan tisu bshnya..."mama..nak tisu basah"..
Lepas 20min..."mama...nak tisu basah"...aduh..
aku rasa kak sha kna bukak kilang tisu basah dh cm nie...




 Burger Cacing...(eee...yark)...heheh...




Nie bkn burger cacing tau...burger daging yg besa tu ja...tp disebabkan tuan kedai tu ptong nipis2 n pjg2,nmpak la mcm cacing...eeee...hahahah!!!
tp rasanya sedap hingga menjilat jari...




Inilah yg akan berlaku bila AKU bergabung dgn AIN, SERA & MIN!!




MIN sedang menjenguk apa yg di makan oleh MAMAnya!!!
(sambil berkata dlm hati.."hmmm..mama aku nie xmau suap aku ckit ka??? aku dh lapo dh nie..")

SEKIAN, TERIMA KASIH!!!
(Hahahahaha)





No comments:

Post a Comment

♡Assalamualaikum♡
Sila tinggalkan komen anda di sini..