Pesta Penang 2015

♥Assalamualaikum♥

Sebelum terlupa, baik aku update siap-siap entry ne, sebab tengah excited nak share banyak lagi entry. Haish tak paham btoi dengan diri sendiri, nak kata busy, dak pun. Sila sedaq diri wahai mimi. Busy mengalahkan bini menteri...

Ok, kali ne nak share aku pi Pesta Penang hari tu. Cerita tahun lepas ok. Hahahaha!! Ni kali kedua aku ke Pesta Penang. Kali Pertama, kira-kira 4-5 tahun lepas. Time tu tengah slim melim lagi. Ok, motif???





Hahahahaha!!!

Kemeriahan sama macam aku pi dulu. Parking, jangan cakap la. Memang jenuh kami pusing cari parking. Mujuq dapat, kalau tak memang pesta dalam mimpi ja la.

Untuk masuk kena bayaq RM3 untuk dewasa (kalau salah, maapkan hakak. Hakak pun ingat-ingat lupa). Untuk kanak-kanak aku tak pasti sebab kami semua dewasa kecuali Si Debab Khadeeja tu ja.

Aku rasa yang paling seronok sekali, Nur Iman la. Qalit sangat dia tengok lampu yang banyak-banyak kat situ. Nampak belon jangan cakap la, tergedik-gedik nak. Thank you dekat opah sebab belanja Nur Iman beli belon. Jom kita layan gambaq...



































No comments:

Post a Comment

♡Assalamualaikum♡
Sila tinggalkan komen anda di sini..