Suatu Malam Kubur Berasap

♡Assalamualaikum♡

Dah kenapa kubuq berasap plak tu..hahahahah..maafkan saya. Ini bukan cerita pasai kubuq, tapi pasai suatu malam yang gila. Nak dijadikan cerita, ex lecturer (En Mahdir aka En Det) dari Polimas mai dari Jitra. So, kami (aku, Mr Alon & Kak Mila merangkap senior weolllss) bawa la family En Det ke I-City. Pasai apa I-City? Sebab situ lah tempat hiburan yang paling dekat dengan penginapan En Det sefamily. Paham-paham ja la kalau weekend kan, memang orang ramai macam semut. Kihkihkih!!

Bila masuk ja, macam-macam permainan yang kita boleh nampak dalam I-City ne. Nak dijadikan cerita anak En Mahdir, Hana terbekenan dengan satu permainan ne, Disco Ride yang bagi aku agak ekstrem.



Picture from Google

Picture from Google
Tapi disebabkan Hana beria-ia ajak main & Mr Alon pun bagi green light, so aku pun memberanikan diri cuba naik Disco Ride. Harga RM15 per person. (ok, mahai). Kami naik berlima, aku, hana, Ayang, Nurul & Naqib (Husband Hana). Bila dah siap sedia atas tu, macam menyesal pun ada. Hahahha. Cuak cek ooiiii. Bila dah start goyang, hilang rasa menyesal, syok pun ada. Hahahahah. Goyang dalam 5 minit, Disco Ride stop. Ingat dah abeh, kami pun siap sedia nak turun dah la. Tapi, budak yang jaga tu tak bagi turun, aku tak tau apa yang silapnya. Bila nak start goyang balik, Naqib habaq dia nak turun dulu, Kihkihkih. One down. Tapi bukan Naqib ja yang turun, ada lagi hero 2,3 orang yang turun.

Bila dia start goyang balik, mak aii... Lagi dahsyat dari goyangan yang pertama. Aku?? Bukannya aku menjerit, tapi aku gelak tak berhenti sebabnya aku nak tergelak dengaq orang lain menjerit tak mau mau. Hahahahahahahahahha!! Dah ternyata aku bukannya seorang yang gayat. Cewahhhh!!













Nasib la Nur Iman & Rayyan (Baby Hana) behave sangat malam tu. Boleh la para ibu-ibu nak enjoy. Kihkihkih!! Tq Mr Alon, tolong jagakan Nur Iman sementara ibu enjoy-enjoy..

Oh, lupa plak. Perbelanjaan malam tu dipayung oleh our beloved senior, Kak Mila. Hehehehe!! Nanti boleh payung kami lagi Kak Mila...


No comments:

Post a Comment

♡Assalamualaikum♡
Sila tinggalkan komen anda di sini..