Live From Putrajaya

♡Assalamualaikum♡

Wah..tajuk tak tahan kau...Hahahhaha...

Ok, first time selama aku start qeja, aku qeja time ofis hour...Memang beza dengan waktu aku qeja dulu, yang waktunya tak menentu.. Tak penah ada weekend dalam sejarah qeja aku.. Kali ne baru aku rasa macam mana weekend tu..hahahahha..macam kesian sangat kan....

Apa pun alhamdulillah, aku enjoy qeja sini.. Dah boleh biasakan diri dengan suasana qeja baru, cara qeja baru, kawan qeja baru..Kalau dulu, hari-hari aku mengadap muka patient.. Kalau nasib tak baik, ada jugak hari yang berkelai ngan patient..huhuhu.. Tapi, la suma tu dh tak dak dah..Aku dah tak mengadap muka patient lagi, tapi hari-hari mengadap PC... Menghabiskan qeja yang takkan penah abeh..Hehehhe..

Satu lagi, nikmat rasanya bila pi qeja orang antaq, balik qeja orang amik...Hahahahha... Sory Mr Alon, adakah anda menderita sebab terpaksa mengadap muka saya hari-hari?? Hehheheeh..Bahagia rasanya..

Hai senangnya dalam hati,,,(Nyanyi takat tu ja na, lirik blakang toksah duk galak nak sambung)

OK, bubye,..lepaih ne banyak lagi entry menarik yang bakal menyusul..

Tunguuuuuuuuu.........

No comments:

Post a Comment

♡Assalamualaikum♡
Sila tinggalkan komen anda di sini..