16 Mac 2014

♡Assalamualaikum♡

Alhamdulillah...16 Mac 2014..Genap 27 tahun aku hidup di muka bumi nie..
Alhamulillah, aku masih dipanjangkan umur, masih diberi kesempatan untuk bernafas sehingga ke hari nie..

Terima kasih untuk ma sebabkan dah besaqkan aku sehingga ke hari nie.Walaupun ma tak baca pun blog mi, tapi tetap nak wat ucapan gak kat sini,..Hehehheh!!



Satu lagi, walaupun ma lupa besday aku, tapi tak pa..di maafkan..Sebab dia kata dia duk pikiaq masalah negara banyak sangat..Hahhahaha!!

Thanks jugak untuk family & kawan-kawan yang mendoakan kesejahteraan hidup..Walau di mana saja anda berada..Walau kita jauh, anda semua tetap dalam ingatan..

Last sekali thanks untuk Mr Alon..Thank sebab bersama dengan saya selama nie..Thanks sebab buat saya rasa sangat special di samping kamu..Thanks sebab sayang saya banyak-banyak.Thanks sebab bersabar dengan saya selama nie..Thanks sebab bagi peluang untuk saya perbaiki diri..Thanks sebab jadi pendorong saya..Thanks sebab pilih saya untuk jadi bakal suri kamu..Thanks 4 everything..

Semoga apa yang di rancang berjalan dengan lancar..Amin..


No comments:

Post a Comment

♡Assalamualaikum♡
Sila tinggalkan komen anda di sini..