Baucer Buku 1 Malaysia..

♡Assalamualaikum♡

Sungguh ramai yang beratuq untuk beli barang guna BAUCER BUKU 1 MALAYSIA...kalau bleh satu kedai tu nak angkut bawak balik..heheheh!!!

Sempat jugak la aku menjenguk ke POPULAR BOOKSTORE PACIFIC...Niat nak beli novel..Tapi, mak aiii...Beratuq panjang gila kat kaunter..Kalau camnie kui bapa nak bleh bayaq..Huhu...

Last2, aku n Mr Alon amik keputusan untuk ke POPULAR BOOKSTORE CT PLAZA...Kot2 kat sana kurang ckit orang..Sampai2, memamg kurang ckit la..Kurang la 2,3 orang...hahahaha!!!

Tapi, disebabkan memamg dah berniat nak beli novel baru...Kami pun teruskan ja la niat tu...Untuk aku, 3 buah novel menjadi pilihan...

AWAK SUKA SAYA TAK

7 HARI MENCINTAIKU

KRISTAL BERDARAH

2 novel yang menjadi pilihan Mr Alon plak bertajuk Anak Apak & Dendam...Novel nie kandungannya ala2 kisah politik ckit...Mr Alon memang suka baca novel jenis nie...Aku?? Aku xminat kisah2 politik..Untuk aku cukup kisah cinta dan misteri..

2 comments:

  1. Kristal berdarah, saya pun ada. Boleh tahan la jalan citernya :)

    ReplyDelete

♡Assalamualaikum♡
Sila tinggalkan komen anda di sini..