,,malu,,

♡Assalamualaikum♡

Aduh...ari nie aku termalu la ckit...
nk tau kisahnya???


Hari nie hari Rabu, so hari nie kena la indent brg apa2 yg dh habis...aku pun cek la suma brg tgk yg mna kurang...
dh abeh cek, aku pun turun la nk p pej amik brg.
dgn penuh sopan dan lemah lembutnya aku pun jln la srang2 smbil tolak troli brg..(control cun la kononnya)
heheheheh...
dr jauh aku dh nmpak mak cik security tu duk senyum kt aku,.. aku pun smbil jln tu senyum la jgak,,,
dh smpai dkat, aku dgr mak cik tu cm say something...aku pun dgn selambanya..."mak cik kta apa td??".

mak cik tu dgn muka hairannya pun tunjuk la kt phone yg ada kt telinga dia...

Aduh...malunya aku...rupa2nya mak cik tu tgh ckp phone, bknnya dia ckp ngan aku pun...
aku pun dgn muka yg xmalunya senyum ja la...(padahal malu gila dh...waaaaaa)

2,3 org yg ada kt situ tersipu2 snyum,...nk gelak kt aku la tu...gelak ja la, aku xmrh pun...(dlm hati  Tuhan ja yg tau)...huhuhuh!!!

Itulah kisahnya....






No comments:

Post a Comment

♡Assalamualaikum♡
Sila tinggalkan komen anda di sini..