Al-Hijab!!

♡Assalamualaikum♡

Al-Hijab, filem yg dinantikan utk ditonton...Filem yg dikatakan filem terhebat thn ini???
Aku dh p tgk dh...ngan laling2 ku yg dh lma tak lepak skali..except adah..hahahahah!!


ADAH
 KAK IELA

 ADAH & YANA

KAK IELA & YANA

Tiket dh dibeli...



Sementara tunggu msa tayangan, inilah aktiviti kami...(posing time!!!)


 Aduhai!!apa kena dh tu...ne kes nk swoh snap gmbr ngan phone aku la tu...

 Big Cinema, AS Mall..

 Sblm masuk kita beli popcorn dlu yea...

Last pic...Jom kita layan Al-Hijab...


Kalau nk tau, adah tu dh dipaksa ngan kami utk tgk cita Al-Hijab...Takot katanya...Mmg penakut la bdak nie..hehehe..(kata kt org konon)...Tapi, cita nie mmg takot.. Aku nie yg konon2nya brani tu xabeh2 terjerit2..(p/s:bkn sbb aku tkot tau, tp terkejut sbnrnya)...Kak iela yg duk sbelah aku kata, dia hampir2 kena serangan jantung sbb terkejut dgr jeritan aku..hahahaha...lawak2...Yana plak tukang cita kt Adah, part mna yg takot, part mana yg ada hantu,,,Mana aci cm tu,,Dia dh tgk, so kurang la ckit tkot dia tu...Heheheh...Apa2 pun cita ne mmg best...Sapa2 yg suka tgk cita seram kna tgk cita nie ok!!!Ibu mngandung tak dibenarkan tgk ok...BAHAYA!!!!




No comments:

Post a Comment

♡Assalamualaikum♡
Sila tinggalkan komen anda di sini..