Instagram

♡Assalamualaikum♡

Now, aku running dua instagram. Satu ig aku, satu ig Nur Iman. Pulun dak? Hahahahhha..

Bukan nak show off, bukan nak ciwi ada anak (ciwi jugak la sikit-sikit...hahahah..ada aku kisah). Tapi memang aku suka share gambaq dari dulu lagi, sebab tu aku create satu lagi ig. So, senang aku nak share gambaq-gambaq Nur Iman. Kalau sudi follow la @nurimankhadeeja...





Oh, by the way. Ada suggestion tak macam mana nak running dua ig dalam satu phone. Sebelum ne aku pernah download instwogram dari Play Store, tapi application tu tak ok, Boleh view, tapi tak boleh nak upload gambaq. Notification pun tak boleh nak view. Ka, aku yang tak qeti guna? Hehehehe..Ada sapa-sapa yang teror bab-bab ne dak? Mohon tunjuk ajaq.

No comments:

Post a Comment

♡Assalamualaikum♡
Sila tinggalkan komen anda di sini..