Bubye..Sayonara (Part 3)

♡Assalamualaikum♡

Second day...
Pagi-pagi lagi dah bangun, siap..Semangat nak pi shopping...
Ensem Boy Uwais pun tak bangun lagi time ni..

we are ready...bluessss...
Abaikan muka Mr Alon yang sangat serius tu ok..Kening pun dah macam ShinChan dah..hehehe!!




Sebelum shopping, perut kena isi dulu..

I love when Mr Alon laugh like that. It's make me happy... =)

Nyum..nyum...When i'm happy, i eat a lot..heheheh!!

Perut dah kenyang, let's go shopping. I love to shopping but i'm not shophaholic..=P
Mr Alon bawak aku pi syurga wanita..Hahahah...
Jom-jom..




Tudia,,,terbeliak biji mata nampak sales di merata-rata tempat..hahahah!!

yeaaaaa...let's shopping ladies...

Aduh...penat pusing and shopping...I'll grab a few thing for myself...Still under budget ok...Tahan ja nafsu shopping aku ni..Kalau Mr Alon tak dak nie, tangan aku memang dah penuh ngan plastik bag ja aku rasa..Hihi..Thank God he always beside me..Heheh..

Done shopping, Mr alon bawak aku cuci mata kat The Curve...Cuci mata ja tau, no shopping dah..







And we are here...


Cuci mata la cuci mata...Nak beli pun nak letak kat mana kan...Bila dah ada umah sendiri nanti, i will come back here and shopping...Yeaaaaa...Huh, bila la agaknya tu kan...

Jalan-jalan dalam Ikea tu, aku jumpa sofa nie..



Wow, sangat cantik dan unik kan..Colourful..Jatuh hati buat sementara waktu..Boleh landing berangan kat situ pun jadi la..Amik feel la katakan...Mr Alon please buy this sofa for me..heheh...=P

Kalau dah mai Ikea ne tak sah la kan kalau tak makan Meatball..Jom-jom isi perut yang dah berbunyi-bunyi nie..


oohhhh..meatball...nyum..nyumm..

ooohhh...Mr Alon..Heheheh...=P




Done shopping, window shopping, dating, dancing...Ehhh..dancing plak..Hehheh..Masa untuk berpisah..Huhu..Mr Alon akan teruskan perjalanan ke Johor dan aku blik Kedah..See u later sayang...
Miss me always tau...Hehehe,,,

p/s : look what happen to my Vincci...=(

Mr Alon..please take note..i need a new shoes...Hehehe..



No comments:

Post a Comment

♡Assalamualaikum♡
Sila tinggalkan komen anda di sini..