Tolong....Pony aku lemas!!

♡Assalamualaikum♡



Aduhai...setiap kali aku bukak tengok gambaq nie, aku tak leh nak tahan-tahan dah gelak aku...Alangkah bahagianya kalau time ne aku ada...Boleh aku gelak puas-puas, guling-guling...hahahahah!!

Kobi ooooo kobi...Sayang PONY sampai cam tu la..Busuk pun busuk la..Janji PONY Kobi tak lemas kan kan kan!!Lepas nie ibu nak basuh kena diam-diam...Tak leh habaq kat Kobi dah.Takot lepas nie, dia terjun sekali dalam washer machine tu...U jump I jump..

Oppsss...lupa plak nak story apa kes nie..

Kobi nie anak menakan aku..Nama dia Mohd Damien Hakim..Kobi tu panggilan manja..
 PONY tu umpama bantal busuk dia la..Dah nama pun bantal busuk, bau pun confirm-confirm la kan..Hahahah..

Kobi suka bagi ibu dia cium-cium PONY dia tu..Sekali ibu dia amik basuh..Ibu pun tunjuk la kat dia yang PONY tu duk dalam washe machine..Takot nanti dia tercari-cari plak...

Sekali, dia teriak sambil tarik kerusi pi kat washer machine sebab nak selamatkan PONY yang dah kelemasan dalam tu...Hahahahahha...

Tak dapat aku bayangkan time tu..Mesti lawak gila..








2 comments:

  1. ahaaaaaa... bukan main syg dengan pony dia tu kan
    ***btw salam perkenalan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam perkenalan nurul ain..:)

      itu pony kesayangan dia..xdk tu xtdoq la jwbnya,,huhu,,,
      bising satu umah kalau cari tak jumpa...

      Delete

♡Assalamualaikum♡
Sila tinggalkan komen anda di sini..