About Me

My photo
Nur Syamimi Jamaludin. Born on 16 March 1987. Servant's of Allah. A devoted wife to Mr Azrol Azizan. Ibu to Nur Iman Khadeeja. A gumoks woman trying to be a kuruih woman. Kihkihkihkih!!

Sunday, 12 February 2012

Aksi Ganas Di Depan Mata...

♡Assalamualaikum♡



Huh...pagi-pagi nie mata aku dah dihidangkan dengan aksi ganas...
Terkezut buat sementara waktu bila melihat aksi WWF depan mata...Hahahha...

Tak dapat dipastikan siapa bersalah, siapa tak bersalah!!
Yang pastinya aku tolong tengok ja..wakaka...
Ya la, takkan aku plak yang nak pi tolong leraikan, kang tak pasai-pasai aku yang diWWFkan...

Aksi ganaz nie di antara lelaki-lelaki India dan Melayu...
Aku tak tau apa yang menjadi punca, tapi yang aku tau dan aku nampak lelaki Melayu nie bubuh lelaki India tu dulu...bukan seorang, tapi ramai k....
Lelaki India nie lelaki kedua yang datang nak amik rawatan selepas Lelaki India yang pertama dari geng yang sama...Paham kan apa yang aku cita nie...heheheh...
Kiranya depa nie dah bergaduh sebelum nie lagi...Mai hospital, sambung plak..
Mai hospital sama-sama nak amik rawatan, tapi mungkin rasa ketidakpuasan hati tu ada lagi, tu yang berlaku aksi WWF tu...

Apa-apa pun, mulakan hari anda dengan senyuman..Peace!!!


No comments:

Post a Comment

♡Assalamualaikum♡
Sila tinggalkan komen anda di sini..