About Me

My photo
Nur Syamimi Jamaludin. Born on 16 March 1987. Servant's of Allah. A devoted wife to Mr Azrol Azizan. Ibu to Nur Iman Khadeeja. A gumoks woman trying to be a kuruih woman. Kihkihkihkih!!

Tuesday, 27 December 2011

Bom & Bomba!!

♡Assalamualaikum♡

Rumah terbakar panggil bomba,
Bomba datang berlumba-lumba...

Hmmm..entry kali ni aku nak cita psai bomba dan kucing..
Apa kena mengena plak kucing ngan bomba ni??

Kucing terkepit panggil bomba,
Bomba datang berlumba-lumba..

Hahhahaha...itu la citanya..
Kucing aku terkepit bawah qeta..Anak shiro..
Yang sekoq ne memang hyperaktif ckit...
Aku pun xtau dia masuk kot celah mana..
Dah xtau nak wat cmna lagi, kami call ja la BOMBA...





Ni lah si kenit yang tersepit tu..Dia nie xdak nama lagi...
Selepas kejadian tadi, kami sepakat untuk panggil dia BOM sempena nam BOMBA..hehe!!




Lepas kejadian tu gak, kami letak anak-anak SHIRO dalam sangkar lama...Takot pisang berbuah dua kali...hehe!!


1 comment:

♡Assalamualaikum♡
Sila tinggalkan komen anda di sini..