Cerita Raya 2016

♥Assalamualaikum♥

Sebelum habis Syawal, kita up dulu cerita raya.

Seperti kebiasaan tahun-tahun sebelum ini, raya pertama aku di rumah mertua. Kenapa? Sebab Syurga suami aku di bawak tapak kaki ibu mertua aku. Dan Syurga aku di bawak tapak kaki suami aku. So, tak salah rasanya kalau raya pertama suami aku nak ada di samping ibu mertua aku. Alhamdulillah, ibu mertua suami aku pun sangat memahami. Kihkihkih!! Dan in sha Allah, setakat hari ne tak pernah lagi timbul isu nak raya rumah sapa dulu. Dan untungnya kami, rumah orang tua kami tak sampai pun 15 minit jauhnya.

Tahun 2016, tahun ketiga kami beraya berdua. Dan tahun kedua kami beraya bertiga. Beraya berempat?? In sha Allah tahun depan. Aminnnn...Hahahahahahahahahahaha!!!





1 Syawal








2 Syawal





3 Syawal




4 Syawal












Betapa satu family membesaq dengan jayanya...Kihkihkih!!

No comments:

Post a Comment

♡Assalamualaikum♡
Sila tinggalkan komen anda di sini..