16 Mac 2015...

♡Assalamualaikum♡

16 Mac 2015, happy birthday to me. Alhamdulillah, bersyukur ke hadrat Ilahi, aku masih diberi kesempatan untuk bernafas di muka bumi ni sehingga saat ini. Special thanks to my mom, sebab dah besaqkan aku sampai aku berjaya jadi orang. Hehehe. Sampai aku dah selamat jadi ibu.

To my husband, Mr Alon. Terima kasih atas doa-doa yang dikirimkan. Terima kasih sebab setia bersama saya hingga saat ini. Terima kasih sebab sudi jadikan saya suri hidup. Terima kasih sebab hadiahkan saya hadiah yang paling bermakna pernah saya dapat sepanjang 28 tahun hidup, Nur Iman Khadeeja. Harta dunia akhirat ibu ayah. Tak banyak yang aku mintak, cukup sekadar Nur Iman Khadeeja membesar jadi anak yang solehah yang taat pada Tuhan, pada agama dan pada ibu ayah.







Tahun ni aku sambut birthday dalam pantang. Huhu. Tak boleh la aku nak demand request makan macam-macam. Tak pa, lepas pantang nanti akan aku tuntut.

No comments:

Post a Comment

♡Assalamualaikum♡
Sila tinggalkan komen anda di sini..