About Me

My photo
Nur Syamimi Jamaludin. Born on 16 March 1987. Servant's of Allah. A devoted wife to Mr Azrol Azizan. Ibu to Nur Iman Khadeeja. A gumoks woman trying to be a kuruih woman. Kihkihkihkih!!

Saturday, 22 February 2014

Orang Utara Keluaq Kampung..

♡Assalamualaikum♡

Alhamdulillah...
Banyak story sebenaqnya..tapi untuk ari nie cukup aku kongsikan berita yang agak gembira untuk aku...

Orang cakap PJJ ne susah..Mendanya PJJ tu?? Aiyooo takkan tu pun tak tau..Orang yang alaminya tau la kot kan...Macam aku ne ha...PJJ tu Percintaan Jarak Jauh..Susah sebenaqnya..PJJ ne perlukan komitmen dan pengorbanan..Kena saling mempercayai, setia walau di mana saja anda berada..Tapi, Alhamdulillah, aku dan Mr. Alon dapat lalui dengan jayanya walaupun bermacam dugaan, rintangan yang kami tempuhi... In Sha Allah, mungkin jodoh kami kuat..

Start tahun 2010 kami terpisah jauh..cewah...Kutub Utara Kutub Selatan...Aku nun jauh di Langkawi, dia jauh di KL..Sampai tahun 2014...4 tahun kami berjauhan..Sekali sekala baru jumpa... Best jugak PJJ ne, rindu tu mesti lebih sikit...Heheheheh..

Opsss...motif utama yang nak diceritakan kat sini bukan pasai PJJ ne..PJJ ne selingan ja sebab bersangkut paut dengan apa yang nak aku ceritakan..Setelah 4 tahun PJJ, akhirnya upgrade jadi PJD plak..( Percintaan Jarak Dekat)

Why...why...why???

Jantung berdebar, hati berbunga....Amboiiiiiiii...