About Me

My photo
Nur Syamimi Jamaludin. Born on 16 March 1987. Servant's of Allah. A devoted wife to Mr Azrol Azizan. Ibu to Nur Iman Khadeeja. A gumoks woman trying to be a kuruih woman. Kihkihkihkih!!

Friday, 12 July 2013

Inai..

♡Assalamualaikum♡

Perlukan khimat untuk lukis inai..hehehehhe....
mai..mai..mai..

My sis pakar bab lukis melukis inai ne...Untuk diri sendiri dan keluarga ja...Promot ja lebih yea..tak dibuka untuk tempahan lagi...mungkin untuk masa yang akan datang..la nie, dia pantang tengok tangan yang kosong, konpom dalam masa kurang dari setengah jam, penuh la bunga-bunga yang berkembang mekar..


Saturday, 6 July 2013

SALAM RAMADHAN

♡Assalamualaikum♡

Ramadhan datang lagi...

Bulan Ramadhan mengingatkan kita masa zaman kanak-kanak. Tiap-tiap malam semangat nak pi terawih.. Tapi, bukannya berterawih, berlari riang kat belakang masjid (mengaku cepat sapa yang macam tu..hehe). Bukan ganjaran amalan terawih yang kita nantikan, tapi moreh yang sodap-sodap..Kan kan kan kan...

Dam dam dum, bunyi mercun..Saat yang paling best sekali..Lawan bunyi mercun mana yang paling kuat..Perlawanan antara kampunglah katakan..

Paling ditunggu-tunggu saat nak bukak posa..Tik tok, tik tok...Jarum jam berdetik..Lambat lagi kah??
Lapar dah nie..Hehehe..Jenguk mak masak kat dapuq, telan ayaq liuq..Tak tolong pun, sambung kira jam..