Istanbul Aku Datang ....

♡Assalamualaikum♡



Sapa yang dah tengok movie ne?
Sapa plak yang belum tengok?
Aku? confirm la aku dah pi tengok..
Movie nie antara list movie yang mesti tengok ok..
Best sangat..lain dari yang lain..Romantik, Sedih, Lawak..Suma bercampuq..
Paling best tengok lakonan slumber Lisa Surihani n lakonan cool Beto Kusyairi yang hensem tu..Aduhhhh...
Tomok?Hmmmm..best jugak..tapi macam ada kaku sikit..Tapi apa-apa pun 4.9 star untuk movie ne..Heheheh...


Sebelum layan movie malam tu, aku isi perut aku yang boolat nie dulu...hehe..
Restoran Bendang D'Kelubi..
Macam-macam ada kat sini..

Adah..

We are GOJES...=p

With LOVE!!

Yang paling banyak makan...Hmmmmm..
Sapa lagi kalau bukan Mr. Alon..Konon-kononnya nak makan kenyang-kenyang, dalam panggung satgi nak tidoq la konon...Sebab tu dia bawak teman untuk aku (ADAH..Hehehe), so aku tak kacau kalau dia tertidoq nanti...Hampehhh btoi..Huh..


Pen Merah, Pen Biru,..U marah, I LOVE U..hehehe!!


Last-last, orang yang semangat nak tidoq tu yang terbeliak biji mata tengok movie ne..Hahahahha..
Tak qejit-qejit tengok..Akibat penangan Istanbul Aku datang!!





Ada PERSAMAAN di situ kan...Heheheheh!!



No comments:

Post a Comment

♡Assalamualaikum♡
Sila tinggalkan komen anda di sini..