About Me

My photo
Nur Syamimi Jamaludin. Born on 16 March 1987. Servant's of Allah. A devoted wife to Mr Azrol Azizan. Ibu to Nur Iman Khadeeja. A gumoks woman trying to be a kuruih woman. Kihkihkihkih!!

Saturday, 1 September 2012

Yeaaaa...aku ada gambaq raya!!!

♡Assalamualaikum♡

Raya tanpa gambaq raya rasa cam tak lengkap kan??
So, ini lah yang aku tunggu-tunggu...
Akhirnya, aku ada jugak gambaq raya ngan kawan-kawan..
Tapi, sayangnya ngan family tak dak..Huhuhu!!

Tak kisahlah, janji aku dapat jugak raya ngan family aku..

Jom kita layan gambaq raya..






Tapi sayang, tak dak Pic baju sedondon aku n Mr Alon..huhu...Janji ada sudah la kan..heheh!!

Yang paling bestnya raya kali nie...aku, adah n yana siap sinting lengan baju lagi, sebab nak tolong kak iela masak...First time kot tengok yana masak...Hahahah!!

Disebabkan Kak Iela abeh qeja kui 6.30 petang, so kami decide untuk terus pi tempat qeja dia n balik umah dia sekali...Sebab nak gosip-gosip lagi, takut tak sempat...Heheheh!!

Todia...ketua chef...Sampai tak dan panggung kepala dah..!!
Goreng yana,,jangan tak goreng...
Siapakah gadis ini???
Lagi sekali tak dan panggung kepala..

Ok, ini aku,,,tekun kan kan!!
Ne mai mami nak ajaq mai..hahaha!!
Ne nak masak ka nak marah nie???

Hasilnya jadi la sambal sardin, sayuq sawi masak ayaq ja no, sambal belacan ngan timun, tekuq dadar, ikan bilis goreng...Walaupun lauk simple, nikmatnya sangat terasa bila makan ramai-ramai!!




1 comment:

  1. hi..blog walking here..singgah ler blog sy gak kat http://precioushandsatelier.blogspot.com/ tgk bunga2 cantik mekar dlm cara berbeza ssuai utk deko umah anda..

    ReplyDelete

♡Assalamualaikum♡
Sila tinggalkan komen anda di sini..