About Me

My photo
Nur Syamimi Jamaludin. Born on 16 March 1987. Servant's of Allah. A devoted wife to Mr Azrol Azizan. Ibu to Nur Iman Khadeeja. A gumoks woman trying to be a kuruih woman. Kihkihkihkih!!

Thursday, 20 September 2012

~LOVE~

♡Assalamualaikum♡

LOVE isn't blind or deaf or dumb. In fact it sees far more than it will ever tell. It is going beyond yourself and stretching who you are for someone else. Being in LOVE entails seeing someone as you wish they were. To LOVE them is to see who they really are and still care for them. LOVE isn't bitter, but you can't have LOVE without pain. Sacrifice is the hallmark of LOVE, the coin of LOVE.

Being in LOVE usually is used in a romantic sense when you meet your significant other transforming a normal relationship into a deeper one without further interest in others.

LOVE means that you trust the person, would do anyhting for the person, know that person is with you though thick and thin, isn't afraid to be seen with you.










Saturday, 1 September 2012

Yeaaaa...aku ada gambaq raya!!!

♡Assalamualaikum♡

Raya tanpa gambaq raya rasa cam tak lengkap kan??
So, ini lah yang aku tunggu-tunggu...
Akhirnya, aku ada jugak gambaq raya ngan kawan-kawan..
Tapi, sayangnya ngan family tak dak..Huhuhu!!

Tak kisahlah, janji aku dapat jugak raya ngan family aku..

Jom kita layan gambaq raya..

Balik Raya!!

♡Assalamualaikum♡

Hmmm...dah abeh raya ka??
Blum lagi kan, blum cukup sebulan lagi..
Raya kan sebulan..
Tapi, aku dah kembali qeja..Huhu..
Atas sebab-sebab yang tak dapat dielakkan, cuti aku lagi 2 ari kena cancel..So aku kena la balik Langkawi awai 2 hari..Huhuhu...

Tapi apa-apa pun aku puas ati sebab dapat juga jumpa kawan-kawan yang dah lama tak jumpa..Lama la sangat kan..Hahahah!!Walaupun tak semua yang aku sempat jumpa..

Aku selalu balik kampung nek feri ke Kuala Perlis, tapi kali nie aku nek feri yang ke Kuala Kedah...
Sebab Mr. Alon kata balik qeja nak trus mai amik aku...So, nak senang aku kena la nek feri ke Kuala Kedah...Cewah..rindu aku la tu..hahahahah!!

Aku tak suka nek feri ke Kuala Kedah...
Sebab apa??
Sebab lambat nak sampai, aku cemuih duk lama-lama dalam feri..
Satu g, orang selalu habaq alun kuat..Bukan Mr Alon k..kihkihkih...Tapi laut yang beralun..