Salam Aidilfitri!!

♡Assalamualaikum♡

Sempena hari yang mulia nie,aku nak ucap SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR & BATIN...
Tahun nie aku beraya kat hospital lagi..nie tahun kedua, berturut2 tau...huhu..
Sedih memang sedih, sebab family kawan2 suma duk seberang sana...tapi demi tugas, aku rela..paksa rela sebenaqnya..

Hari nie,aku merajinkan diri aku untuk siapkan sikit juadah untuk hari raya..Maklum la tu pun terpaksa sebab hari raya nie mana nak cari kedai makan yang bukak kan.heheh..Nak beraya kat umah member2 cini pun, sorang2 kan paham2 ja la...Alamatnya aku balik umah tidoq ja la satgi..Huhuhu!!!

Ok, back to the story, pagi nie aku bangun awai sebab nak masak nasi daging...First time nak masak sendiri nie, selalunya ma n my sis ja yang duk masak..aku??tolong tengok n makan ja..Hehehe..


Tapi, alhamdulillah, resepi yang ma n kak ina bagi menjadi...Syok  gila kot, bila masak rasa sedap..hahahah!!aku ja la yang rasa sedap, orang len tak tau lagi...heheh!!

Jeng..jeng..jeng...siap sudah..nasi daging, gulai daging n ayaq asam..wallah!!heheh..

ayaq asam langkawi..


Sapa nak rasa, sila2 la mai raya kat hospital na..heheheh!!
Hari raya ne, kalau tak dak ketupat tak sah la kan...Tapi aku??cam tak dan can nak makan ketupat pun..Nak wat sendiri, tak qeti...jadi, duk harap ja la ada geng2 qeja yang bawak ketupat..Huhu

Akhirnya..ketupat dalam genggaman..tq untuk tuan yang bagi tu,,,heheh!!
ne kes nak mengamuk sebab tak leh balik raya..tapi kena mantain senyum..hehehe!!
Ngan Kak Shima...pagi nie sunyi sebab dalam bilik aku, kami dua ja yang ada..huhu..sedih..sob sob sob!!

Apa2pun aku ucapkan SELAMAT HARI RAYA untuk semua rakan2 blogger..
Untuk family, ma, pak cik, kak ina, kak pina..SELAMAT HARI RAYA, ampunkan salah silap mi selama nie..sayang semua..Untuk adik2 aku, ba, ayu, amet n adik..duit raya tahun nie tak dak duit raya no, sebab kakak ampa nie tak raya..hehehe..

Untuk Mr. Alon, SELAMAT HARI RAYA syg..ampunkan salah silap yang tak disengajakan selama nie..jangan sedih2 sebab saya tak balik raya..hehehe..semoga di bulan yang mulia nie membawa seribu keberkatan untuk kita..

Tak lupa juga untuk all my BFF adah, erin, yana, sheila, kak iela, sue, ayu, munie dan ramai lagi yang tak tersebut kat sini..SELAMAT HARI RAYA semua...Luv u all sooo much...

Kepada rakan2 sekerja yang bertugas di hari raya...SELAMAT HARI RAYA..qeja lah dengan seikhlas hati..

Lastly untuk semua yang mengenali diri ini..SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR & BATIN....




2 comments:

  1. selamat hari raya..:)best btl bnyk makanan

    ReplyDelete
  2. Selamat Hari Raya Aidilfitri ♥

    Jom Baca/Komen :)
    http://mynameishafizah.blogspot.com/2012/08/selamat-hari-raya-aidilfitri.html

    ReplyDelete

♡Assalamualaikum♡
Sila tinggalkan komen anda di sini..