Aku Merajuk????

♡Assalamualaikum♡

Aku merajuk???Dah lama sangat tak update blog..
Aku merajuk kat sapa??
Hahahaha!!
Takdak  masanya aku merajuk..
Cuma busy dengan qeja..Busy la sangat kan...

Time-time puasa cam nie,kalau bleh nak cuti sebulan trus..nak duk umah, bukak puasa ramai-ramai ngan family...Huhu..sedih..Dah nasib hidup di perantauan kan..Apa-apa pun, alhamdulillah sampai hari nie aku masih diberi kesempatan untuk menjalani ibadah puasa aku dengan sebaiknya...

Dah jauh dari family nie, aku sempat la tumpang ngan family orang len..Hehe...Thank to  family Adah, yang sudi nak jamu aku makan bukak puasa..Jangan risau mak cik, saya makan ckit ja.. Tak banyak pun..

Thanks jugak untuk Kak Sha yang selalu masak sedap-sedap dalam usahanya untuk cuba menaikkan nafsu makan aku..Hahahah!!

Minggu ne aku nak balik kampung..Yehooooo..Sronoknya...Bleh rehat puas-puas kat umah..Sapa nak ikut??Jom2...

Rasa cam lama tak balik..Hahaha...
Dalam aku bergumbira nak balik, ada jugak sedihnya..
Sebab apa??
Sebab aku tak balik raya...Uwaaaaaaa...
Orang len setahun sekali balik raya..
Aku?? Dua tahun sekali balik raya..Sapa nak jawab nie..Huh.






3 comments:

  1. Apa nak buat tanggungjawab perlu dipikul..

    ReplyDelete
  2. mai ak tlong jwb... haha...
    okay la 2, 2 taon skali... ad yg xleh ry lgsung... pe cer??

    ReplyDelete
  3. okay la 2 yang... dpt gak balik braya walau 2 taon skali :)

    ReplyDelete

♡Assalamualaikum♡
Sila tinggalkan komen anda di sini..