About Me

My photo
Nur Syamimi Jamaludin. Born on 16 March 1987. Servant's of Allah. A devoted wife to Mr Azrol Azizan. Ibu to Nur Iman Khadeeja. A gumoks woman trying to be a kuruih woman. Kihkihkihkih!!

Thursday, 21 June 2012

Tanjung Rhu With Love

♡Assalamualaikum♡



Sapa penah lepak Tg Rhu, Langkawi??
Kalau yang penah tu mesti nak pi lagi nanti..
Tg Rhu tak macam Pantai Chenang, yang sentiasa penuh dengan pelancong-pelancong..dah crowded sangat dah aku tengok..Tg Rhu tak ramai pengunjung, mungkin sebab lokasi yang agak tersembunyi..Kat cni sangat sesuai untuk orang yang nak cari ketenangan..


Sebelum ke Tg Rhu, kita makan dulu..Heheheh...perut jangan dibiarkan kosong tau!!Nanti tak laqat nak jalan-jalan plak..

Menu for today..:-)
Terapi mata...hehehehe!!
Posing dulu sebelum makan!!
Ain kalau senyum, ilang trus mata...kihkihkih!!
Mulut tu yang tak tahan tu..Abeh la lipstick mama!!


On the way to Tg Rhu..
Tg Rhu....Here we are...

“Earth and sky, woods and fields, lakes and rivers, the mountain and the sea, are excellent schoolmasters, and teach some of us more than we can ever learn from books.
















No comments:

Post a Comment

♡Assalamualaikum♡
Sila tinggalkan komen anda di sini..