About Me

My photo
Nur Syamimi Jamaludin. Born on 16 March 1987. Servant's of Allah. A devoted wife to Mr Azrol Azizan. Ibu to Nur Iman Khadeeja. A gumoks woman trying to be a kuruih woman. Kihkihkihkih!!

Wednesday, 6 June 2012

Segmen : Pencarian Blogger Follower Bawah 500

♡Assalamualaikum♡



Assalamualaikum dan selamat pagi semua...
Kali ni aku muncul dengan segmen terbaru...Uiiit, bukan segmen aku tau, aku yang nak join segmen...
Jom kita usha segmen apa kali nie..

Segmen nie hanya untuk blogger yang followernya bawah dari 500..Kira aku ne memang layak la sebab follower aku baru ja 166..

Bagi yg nak join segmen ne KLIK BANNER di atas..

Tarikh tutup : 12 Jun 2012

Cepat-cepat sebelum terlambat...



28 comments:

  1. salam kenal...

    tak leh join tapi nak follow je..

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam kenal...
      saya pun dh follow awak,,:)

      Delete
  2. dari segmen yang sama . i follow youu . hehe .


    http://scandalforlife.blogspot.com/2012/06/segmen-pencarian-blogger-follower-bawah.html

    ReplyDelete
  3. Dari segmen yang sama!!^^
    done follow(171#),hit me back k..
    btw,you have an awesome blog..suka bw kat sini..

    http://absolutelybizare.blogspot.com/2012/06/segmen-pencarian-blogger-follower-bawah.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq ayuni...
      salam kenal..:)
      done follow u!!

      Delete
  4. dah follow kamu , dari segmen yang sama , jemput singgah yer . =)
    MuinkSnikerdoodle

    tak salah kalau berkawan kan ;)
    My Facebook
    My Twitter

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq sudi singgah sini..
      salam kenal... done follow..:)

      Delete
  5. salam kenal...singgah sini dari segmen yang sama..done follow u..

    http://dindamaisarra.blogspot.com/2012/06/segmen-pencarian-blogger-follower-bawah.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq sudi singgah sini..
      salam kenal..done follow..:)

      Delete
  6. salam mina datang dari segmen yang sama sambil follow http://testingsaja-saja.blogspot.com/2012/06/segmen-pencarian-blogger-follower-bawah.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq sudi singgah sini..
      salam kenal..done follow..:)

      Delete
  7. salam,
    singgah sini jap dari segment yang sama.
    done follow awak
    follow me back erk..
    http://iehahfarihah.blogspot.com

    thank..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq sudi singgah sini..
      salam kenal..done follow..:)

      Delete
  8. hi..
    dari segmen yang samalah...
    jom kita buat aktiviti follow-mengfolloow..
    btw, nice blog..

    http://shichi7nana.blogspot.com/2012/06/pencarian-blogger-follower-bawah-500.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq sudi singgah sini..
      salam kenal..done follow..:)

      Delete
  9. hye..join sini dr segmen yg sma jgk..:)

    http://cikvivameow.blogspot.com/2012/06/pencarian-blogger-follower-bawah-500.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq sudi singgah sini..
      salam kenal..done follow..:)

      Delete
  10. Segmen miss z dah tamat..jom terjah blogger lainhttp://misszberceloteh.blogspot.com/2012/06/senarai-peserta-segmen-pencarian.html

    ReplyDelete
  11. dari segmen yang sama . done follow sini :)

    http://ceritalieya.blogspot.com/2012/06/segmen-pencarian-blogger-follower-bawah.html

    ReplyDelete
  12. dtg follow awk baliQ..
    jom join contest..

    http://srikandi-permatahati.blogspot.com/2012/06/contest-edit-picture-by-nisa-kinara.html

    ReplyDelete
  13. dtg dri segmen sma . hehe , sya dtg mmbalas kunjungan awk .

    ReplyDelete
  14. Hye , Farie dari segmen yang sama .
    Done follow awak , thanks follow Farie jugak yea . :)

    http://fariefaraway.blogspot.com/2012/06/segmen-pencarian-blogger-follower-bawah.html

    ReplyDelete
  15. Hai. singgah dari segmen Miss Z. Sorry lambat BW. Done Follow You !

    http://aarmirul.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Done follow kamu balik..
    http://eekinm.blogspot.com/2012/06/segmen-pencarian-blogger-follower-bawah.html

    ReplyDelete

♡Assalamualaikum♡
Sila tinggalkan komen anda di sini..