About Me

My photo
Nur Syamimi Jamaludin. Born on 16 March 1987. Servant's of Allah. A devoted wife to Mr Azrol Azizan. Ibu to Nur Iman Khadeeja. A gumoks woman trying to be a kuruih woman. Kihkihkihkih!!

Sunday, 27 May 2012

Puncak Janing...

♡Assalamualaikum♡

Masa cuti kali ni aku gunakan sepenuhnya untuk jalan-jalan...Cewah...jalan la sangat...
Kali ni aku pi berkelah ngan family aku kat Puncak Janing, Kuala Nerang..
Selalu gak pi kat ctu..Kiranya bukan first time nak pi la...
Dengan semangatnya, kami memulakan perjalanan...Yang drivenya, aku la...
Confident ja aku ikut jalan yang besa aku pi...Ikut Wang Tepus...Selalunya amik masa dalam 45 minit camtu...
Tapi kali nie hampir-hampir dua jam baru sampai...Hahahahahahah...Sesat..
Tu la, confident sangat...Tapi, aku pun tak tau camna aku bleh ikut jalan len..ayat cover line...

Dah nak sampai ke sempadan Thai dah kami pi...Last-last baru sedaq kata dah sesat...Dengan bantuan GPRS dari handset cabuk aku tu, kami selamat gak sampai...Fuuuhhh!!!

Lyn masih tersenyum walaupun kami dah sesat...




yeeehhhaaaaa...here we are..

Bayangkan bila dah bleh berendam dalam tu...Aduhai, syahdunya...

Adelyn Zuhayra

Pak Su 

Minah Senget
Adelya ZUhayra
Berkelah kalau tanpa makanan tu rasa cam tak lengkap kan kan...
So, bekalan jangan di lupa..nanti perut yang booollatt nie mintak di isi plak..

Nugget Ayam

Ikan Masak Asam & Sambal Teluq

Ayam 

(p/s:entry ne dah berlapuk dalam draft..Huhuhu...ingat dah post dah..masalah teknikal..)


No comments:

Post a Comment

♡Assalamualaikum♡
Sila tinggalkan komen anda di sini..