About Me

My photo
Nur Syamimi Jamaludin. Born on 16 March 1987. Servant's of Allah. A devoted wife to Mr Azrol Azizan. Ibu to Nur Iman Khadeeja. A gumoks woman trying to be a kuruih woman. Kihkihkihkih!!

Sunday, 13 May 2012

Laksa Lemak...

♡Assalamualaikum♡

Makan...makan...dan makan..
Asyik-asyik makan..heheheh..

Kali nie cerita tentang Laksa Lemak..Sapa penah makan Laksa Lemak Pacific Aloq Setaq???Angkat kaki..
Uit..uit..jangan duk angkat kaki sungguh la..Tertungging satgi naya..Hahahha..

Laksa Lemak Pacific memang terbaik..Dari dulu hingga sekarang..Aku tak ingat sapa yang mula ajaq aku makan kat ctu, lama sangat dah!!
Yang pastinya, sampai sekarang, kalau jejak kaki kat Pacific mesti cari Laksa Lemak..
Ari Selasa lepas, sampai-sampai ja kat Tanah Besaq, trus p shopping..Hahah..
Penat shopping, perut lapaq..Masa untuk cari sesuatu yang bleh mengisi perut yang booolat ini...Eh..eh, tapi bukan perut aku tau, perut Mr Alon..Sebab ari tu aku tak sihat, so nafsu nak makan tu sangat la berkurangan...

Laksa Lemak yang terangkat tu pun tak mampu menaikkan nafsu makan aku..Jadi, Mr Alon makan sorang-sorang la..Aku hanya menjadi pemerhati!!

Muka kelaparan...
Pehhhh...terliuq..

Jom makan jom...

Tabiat Mr. Alon, cuci sudu sampai berkilat dulu na..

Muka orang tak sihat..

Aauuummm!!!

Pehhh...nikmat bila bleh teetttt makanan orang...

Tak tahan daulat...kena rasa gak nie..huhuhu...

Gambar ni bukan saja-saja di snap..
Nampak teddy bear kat blakang tu??
Sapa tak nampak memang tak lama dah aku rasa...Hahahah..
Mr Alon kata muka aku cam teddy bear tu...Huh..hampeh btoi!!

No comments:

Post a Comment

♡Assalamualaikum♡
Sila tinggalkan komen anda di sini..