About Me

My photo
Nur Syamimi Jamaludin. Born on 16 March 1987. Servant's of Allah. A devoted wife to Mr Azrol Azizan. Ibu to Nur Iman Khadeeja. A gumoks woman trying to be a kuruih woman. Kihkihkihkih!!

Tuesday, 10 April 2012

Kucing & ......

♡Assalamualaikum♡

Sapa suka kucing??? Angkat tangan..
Sapa suka taik kucing??? Angkat tangan..
Hahahahah..

Of coz la suma tak suka taik kucing kan..
Aku, kalau kucing aku sendiri aku tak kisah nak cuci tiap-tiap ari pun...

Eh, awat yang topik taik kucing plak ne??
Hehehehhe...
Aku dalam mood geram sebab sejak dua menjak nie, ari-ari aku nak kena cuci taik kucing yang menempel kat laman umah aku..Huh,,,sangat menyakitkan ati..Mungkin kucing tu kena cirit birit kot...
Hari-hari dia nak mai membuang kat umah aku..Hampeh btoi..

Bukannya sikit, banyak plak tu..ari ne cuci, sok nak pi qeja tengok da lagi 2,3 tempek...Cuci plak, esoknya ada lagi 2,3 longgok...Adoi...penat cam nie...

Aku kena pasang CCTV kat umah aku dah rasanya, untuk kenalpasti kucing mana yang duk mai tinggai bahan bukti..Heheheheh!!!



5 comments:

  1. Hehehe,nasib kucing dekat uma ni x melabur sana sini

    ReplyDelete
    Replies
    1. nasib xmlabur merata2..klu dak,huh xtau la..:)

      Delete
  2. wah!!!! siaplahlah kucing tuh nanti...dok pasang cctv hehhehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la..bila dh dikenalpasti kcing mna tu, siap la...nk salai..hahahahha!!

      Delete
  3. huwaaaa!!!saya kurang suka kucing :( ape lagi t***nya :((

    ReplyDelete

♡Assalamualaikum♡
Sila tinggalkan komen anda di sini..