About Me

My photo
Nur Syamimi Jamaludin. Born on 16 March 1987. Servant's of Allah. A devoted wife to Mr Azrol Azizan. Ibu to Nur Iman Khadeeja. A gumoks woman trying to be a kuruih woman. Kihkihkihkih!!

Sunday, 1 April 2012

Alhamdulillah..

♡Assalamualaikum♡

Alhamdulillah...majlis berjalan dengan lancarnya..Semua tetamu balik dengan perut yang kenyang..Hehehe..

Ari ne aku wat sedikit kenduri kesyukuran sempena beday aku, 16 Mac yang lepas...Sempena 25 tahun aku hidup kat muka bumi ne..Syukur sebab aku masih diberi kesempatan sampai ke hari ni untuk bernafas...


Menu utama ari ni, Lontong...Nyam..nyam...Sedapnya..
Chefnya, of coz la Mama Aini..Hehe..
Tq to Kak Ani sebab sudi masakkan lontong untuk saya..Sedap sangat..Lepas ne bleh masak lagi la no...

Suma yang datang dengan perut lapaq, balik ngan perut yang kenyang dan senyuman yang lebar..Hehehehe!!

Tq jugak untuk suma yang mendoakan aku sentiasa panjang umur..

Tak perlu hadiah yang besaq, mahal-mahal...Cukup dengan ingatan..(tapi, kalau nak bagi lagi best...Hahahahah!!!)

Aku dapat kad besday..yang syoknya ucapan dalam tu..Hahahah!!


SELAMAT HARI LAHIR MIMI
"Semoga dilimpahi kebahagiaan dan cepat kahwin, dan jangan asyik tangkap
gambar sendiri ja. Kami nak tengok gambat kahwin dalam facebook pulak. Dan jangan
asyik tangkap gambar tengah makan je.
(Ucapan dari geng PKP & PT)
 Dan ucapan yang paling banyak aku dapat..Suma orang ucap benda yang sama...

"Semoga cepat kawen"...hahahahah!!
Doa-doakan la no..

So Mr Alon, take note yea sayang..heheheheh!!

Juadah untuk dinikmati...

Kuah lontong
Sambal ikan bilis untuk dimakan dengan lontong
Nasi himpit
Kacang kuda
Keropok mony

Terima kasih untuk suma yang sudi hadir..Jom layan gambaq..




Cake sponsor by Ct Normala Fazli...tq dear..nanti leh wat lagi untuk I k...










3 comments:

♡Assalamualaikum♡
Sila tinggalkan komen anda di sini..