About Me

My photo
Nur Syamimi Jamaludin. Born on 16 March 1987. Servant's of Allah. A devoted wife to Mr Azrol Azizan. Ibu to Nur Iman Khadeeja. A gumoks woman trying to be a kuruih woman. Kihkihkihkih!!

Friday, 23 March 2012

Selamat Tinggal Sayang

♡Assalamualaikum♡

Selamat tinggal aku ucapkan. Mungkin ini yang terakhir kalinya. Jangan dirindui aku.
Akan aku tinggalkan kau bersama-sama insan yang kau sayangi.

Wat sedey jadi no..Hahahahah!! Saja ja wat suspen..Tak daknya nak tinggai sapa-sapa pun..Tinggai wat sementara waktu ja k..Aku akan kembali..Mr Alonnnnnnnnn...wait for me ya!!

Last Wednesday..ari aku nak kena kembali ke Langkawi..Kalau ikutkan hati memang tak mau balik dah..Tapi demi mencari rezeki untuk mengisi perutku yang bolat nie, terpaksa la aku gagahkan diri..Cewah..


Dan.........................yang menjadi mangsa untuk antaq aku kat Kola Perlis mestila Mr Alon..Hahahah..Nasib la sayang no..Mau tak mau kena antaq gak..Kalau dak tak mau balik dah...Mr Alon mesti sedey kalau aku kata tak mau balik dah..(sedey ka? tangan di dada mata pandang atas...tiru ayat Mr Alon..) Hahahahah...




Mr Alon kata dia sedey sebab aku nak balik dah. Nanti tak dak orang nak teman dia jalan-jalan g..
Tapi aku tengok ne bukan cam sedey ja pun..Ne macam sangat gembira aku nak balik..Huh..Hampeh btoi!!

Untuk pengetahuan sapa yang tak tau..Dekat ngan Jeti Kola Perlis ne ada sebuah masjid, Masjid Al-Hussain..Masjid ne masih baru lagi..Sangat cantik..Disebabkan masih ada masa lagi sementara nak tunggu Feri aku kui 7, kami jalan-jalan kat sekitar masjid dulu..


Sorang jea bang??



Sebelum habiskan entry ne, aku ada nak share satu benda ngan suma..Ini dari kata-kata Mr Alon..
Satu malam tu kami lepak kat Jan Western..Minum-minum, makan-makan dan kami sembang tentang banyak benda..Termasuk la tentang masa depan, tentang kesetiaan, kejujuran dan yang sewaktu dengannya...

Mr Alon selalu pesan jaga la hubungan ne dengan sebaik mungkin.. Sebab tak mungkin kenangan yang kami lalui sama-sama akan berulang lagi dengan orang lain..Dia kata kalau la ditakdirkan antara kami tak dak jodoh, mungkin dia takkan jumpa dah orang cam aku..Chubby cam aku..manja-manja cam aku..Pandai masak cam aku,..(ne yang aku paling suka sebab dia kata aku pandai masak..hahahahahahaha)..Eh, tapi dia tak kata pun cantik cam aku, come cam aku pun..hmmm???

Tapi bila dipikiaq balik, memang btoi kata Mr Alon...aku pun mungkin takkan jumpa lelaki cam dia..cam mana tu??haa...yang romantik cam dia, yang sangat memahami aku cam dia..pendek kata, dia adalah pelengkap kepada kekurangan aku...

Aku doakan moga hubungan nie kekal sehingga kami disatukan dengan satu ikatan yang sah...Amin!!


Last sekali,,,Mr Alon selalu kata satu ayat ne kat aku..
"Gumok abang ne bila nak kurus?"
Erkkk...terlekat tulang,..Ok, bye!!


No comments:

Post a Comment

♡Assalamualaikum♡
Sila tinggalkan komen anda di sini..