About Me

My photo
Nur Syamimi Jamaludin. Born on 16 March 1987. Servant's of Allah. A devoted wife to Mr Azrol Azizan. Ibu to Nur Iman Khadeeja. A gumoks woman trying to be a kuruih woman. Kihkihkihkih!!

Friday, 23 March 2012

Lunch Time

♡Assalamualaikum♡

Makan..makan..makan..dan makan..
Hidup untuk makan...Eh...clap plak..Makan untuk hidup k..Jangan nak pi kalih plak..
Kali nie aku makan kat Kenny Rogers Jetty Point Langkawi...
Hmmm..dah orang ajak kan, tunggu lagi..Kihkih..
Kali nie aku bergabung kembali dengan Ain, Sera & Min..Eh, ngan mama skali la no...(bukan mama aku k, mama budak-budak nie)


Jom kita makannnnnnnnnnnnn!!!

aku tengah cuba membayangkan makanan yang sedap-sedap atas meja, walaupun oder blum sampai..
Sebelum makan posing dulu k..
Mata aku agak kuyu...
Say cheese...
Min kalau amik gambaq memang suka angkat tangan..
Motif dia mungkin nak tunjuk ketiak kot..kihkih!!
Kakak Ain yang senyum sokmo..
Sera dah tak tahan lapaq dah..Garpu pun dia nak ngap..
Kak Sha senyum bila dapat makan...(eh, ada ka yang qeyau bila dapat makan?)
Muka sedey..Mr Alon makan apa agaknya kan,, :-P
aaaaaaa....aaaaummmmm
Min macam terpaksa ja pun...saipa muka aku masuk ckit ja ne..Hampeh..
Kakak Ain..sedut jangan tak sedut..
nyam..nyam..nyam..

3 comments:

  1. Replies
    1. Bestnya makan sama anak-anak kecil mesti happy dan tension...melihat gelagat mereka

      Delete
    2. tension dak...tapi happy sgt2...hari yg murung bleh jadi ceria..:)

      Delete

♡Assalamualaikum♡
Sila tinggalkan komen anda di sini..