About Me

My photo
Nur Syamimi Jamaludin. Born on 16 March 1987. Servant's of Allah. A devoted wife to Mr Azrol Azizan. Ibu to Nur Iman Khadeeja. A gumoks woman trying to be a kuruih woman. Kihkihkihkih!!

Tuesday, 13 March 2012

Baby Yang Awesome!!

♡Assalamualaikum♡

Hmmmm...baby ooo baby...sapa tak geram kan tengok baby yang chubby-chubby ne..Nasib anak orang, kalau dak aku cubit-cubit dah pipi yang gebu tu...Geram aku!!

Baby ne nama dia Amani Batrisya...Come, gebu,  chubby, banyak akai...Memang geram la..
Yang paling best dia suka wat mulut herot..Aku nak habaq cam na pun tak tau..
Sapa la yang ajaq ne..Ibu dia ka? Ayah dia ka? 

Tapi yang pasti sapa tengok baby ne memang geram..

Ops lupa plak nak habaq baby ne kepunyaan sapa...Baby ne, ayah dia satu tempat qeja ngan aku,,

Ni la pesyen mulut herot!!



Baby yang awesome bersama Mimi yang awesome..hahahah!!






1 comment:

♡Assalamualaikum♡
Sila tinggalkan komen anda di sini..