Putri Ayu Chalet...

♡Assalamualaikum♡

Akhirnya, dapat la aku menatap wajah-wajah Putri Ayu Chalet..
Ala, tempat camping yang aku xleh pi tu la..
Sebelum nie aku dah meluahkan kekecewaan aku sebab xleh join cmping nie..tak bca??meh bca kat SINI dan SINI...

Thanks to Nurul Hana sebab dah wat satu ENTRY kat blog dia untuk aku...Hehehe!!

Sronok tgk tempat tu, mmg best..
Tapi, bara dalam hati tiada siapa yang tahu...hahahah!!

Marah kot sebab tak leh pi...

Tak pa, aku akan pastikan satu ari nanti aku sampai gak kat Puteri Ayu Chalet..Walau apa pun yang menghalang, akan aku terjahi dengan semangat waja...cewah..hahah!!

Dan khabarnya jugak, Mr Alon membujang abeh kat sana...Hmmmm???
Nie tak leh jadik nie..mentang-mentang la aku tak pi...brani dia mencoba-coba ngan junior2..
Ohhhhh...tidak!!!!Sapa nak jawab nie????


No comments:

Post a Comment

♡Assalamualaikum♡
Sila tinggalkan komen anda di sini..