Masih Lensa Lama Lagi..

♡Assalamualaikum♡

Masih lagi dengan lensa lama..
Sebelum ne lensa lama aku post gambaq2 arwah ayah aku n mak aku..
Kali ni gambaq kedua2nya skali..Hehe..
Bukan senang nak cari balik gambaq2 kawen ne...
Mujuq la aku ne tera bab menggeledah ne..

Jom layan..


Ini ayah n mak aku dengan tok n  tokwan aku sebelah ayah...

Jamaludin Bin Hassan aku nikahkan dikau dengan Zuraidah Binti Hassan dengan mas kawen.........

Baju merah nie majlis sebelah mak aku..



Wow...mudanya tok aku..kihkihkih..Ne mak n tok aku..

Menjeling..menjeling..Ku bertentang..Mata kita saling memandang..

Merpati dua sejoli..

Ni mak aku dengan adik beradik perempuan,..Dari kiri Cik, Mak Lang, Mak n Mak Teh..

Warna hijau ne plak majlis sebelah ayah aku...

2 comments:

  1. ada jgk,,
    kak ina mmg tak de la pic mak dgn abah sbb zaman tu tak canggih lagi...

    ReplyDelete

♡Assalamualaikum♡
Sila tinggalkan komen anda di sini..