Lensa Lama!!

♡Assalamualaikum♡

Time aku balik kampung ari tu...sempat la aku geledah kotak-kotak gambaq yang lama...Rupanya banyak gambaq lama yang tak dialbumkan!!
Aku sempat scan beberapa keping gambaq aku yang bajet paling comel!!memang aku comel pun..hahahah..


3 beradik yang paling HOT!!

Aku tak tau tu qeta apa..tapi yang aku tau qeta tu smart buruk abeh la..hahahahhah!!




Aku & Eri a.k.a Ba..

Add caption


wooo..Ada orang putih la..Hahaha...Kalau tak clap aku, ne cikgu..Tapi bukan cikgu aku..

Aku still The Hottest one..hahhahaha!!

Halloween kot nie..Aku yang tersepit kat celah-celah tu..Sebelah aku yang pakai baju lambang Batman tu, BFF aku..Cewah..Nama WAIT..aku tak tau eja btoi ka dak..hehe!!tapi pronounce bunyi cam tu la..
Mak aku kata bila kami jumpa, sorang akan cakap MELAYU sorang akan cakap ENGLISH..dah mcm ayam ngan itik aku rasa..Aku tak tau sebab aku tak ingat..
Mungkin sekarang dia dah jadi rappers terkenal kat HOLLYWOOD..Kihkihkih!!

SAY CHEESE!!


No comments:

Post a Comment

♡Assalamualaikum♡
Sila tinggalkan komen anda di sini..