Aku Marah!!

♡Assalamualaikum♡

Aku sangat marah.....
Tidoq tak lena, mandi tak basah, makan tak kenyang...
Bukan sebab aku angau ka apa...
Tapi sebab aku marah..sebabnya aku tak leh join camping....
huhuhu!!
mesti ramai yang kata..."la, camping ja pun..."
Jangan tak tau sapa yang tak leh p camping nie bleh mendatangkan stress yang teramat sangat...
saipa plak??
Camping nie best kot...
camping apa???
Perkhemahan Suai Kenal Pengakap Kelana POLIMAS..
Camping tradisi tiap2 semester untuk ahli-ahli Pengakap Kelana POLIMAS semester 1...rugi oooo tak leh pi...

Kebiasaannya, camping ini di adakan di Bukit Wang Jitra, tapi atas sebab-sebab keselamatan, semester nie camping di ubah ke Puteri Ayu Resort, Yan Kedah...adoiiiii la....nak piiiiiiiiiiiiiiiiiiii..........

Sebab apa aku tak leh pi...
Sebab cuti aku tak di luluskan...huhuhuhu!!!
Bos...tolong bos,....cek nak cuti gak!!!

Aku tak penah pi Puteri Ayu Reosrt nie..
Macam mana rupa dia...
Sama-sama la kita tunggu gambar-gambar dari orang yang pi camping tu no...JELES KOTTTTTTTTTTT
!!!!!!

No comments:

Post a Comment

♡Assalamualaikum♡
Sila tinggalkan komen anda di sini..