LIMA 2011 Part 1..

♡Assalamualaikum♡

The Langkawi International Maritime and Aerospace Exhibition(6-10 Dis 2011)

Sana sini org tgh hangat sebut pasai LIMA 2011 Langkawi. Yg mna brkesempatan cnfirm xlepaskan pluang utk brkunjung ke Pusat Pameran Antarabangsa Mahsuri dan juga Awana Porto Malai.


Dengar kata abg2 tentera mat salleh kita hensem2 belaka...hahah!!aku pun xlpaskan pluang utk pi mengusha2 mreka ini. Cewah...

Ari ni aku cuma dan pi tgk Aerospace ja...xpa, sok aku nk p tgk Maritime plak kt Awana... Jakun la sat tgk kapal2 terbang, helikopter yg ada kt ctu... Gambr ckit ja ada sbb trlalu trpegun tgk kapal2 tu..hehe..(pdahal duk syok cuci mata)kihkihkih...Jgn mrh yea Mr Alon...tgk ja pun...

Otw nk pi tu, aku tgk ramai yg brenti tpi jln kt airport utk tgk prsemabhan aekrobatik jet pejuang..syok kot...tapi jauh nk amik gmbr...nmpak ciput ja jet tu..heheheh!!

Bunyi jet tu...aduhai..bisa meluruhkan jantung aku!!kuat ya amat...seriau aku..aku trpikiaq cmna la org yg hadapi situasi perang kt negara2 yg xbernasib bek yg asyik kna bom tu...ari2 dgr bunyi jet la, bom la...mesti tkot kan..aku yg bru dgr ckit ne pun cuak dh...

Come kan maskot nie...aku punyai la xcited nk amik gmbr ngan dia...last2 xdan..sbb maskot ne nk rehat..dia pun dh nek pening duk dlm kostum tu...aku cma sempat snap gmbr bdak nie ngan maskot tu..klu aku agak2 dia bleh dukung cm tu dak???



Ok..cukup utk ari nie..sok aku nk p Awana Porto Malai plak ngan kekasih hati(kak Eita) aku..hehehe!!





No comments:

Post a Comment

♡Assalamualaikum♡
Sila tinggalkan komen anda di sini..