About Me

My photo
Nur Syamimi Jamaludin. Born on 16 March 1987. Servant's of Allah. A devoted wife to Mr Azrol Azizan. Ibu to Nur Iman Khadeeja. A gumoks woman trying to be a kuruih woman. Kihkihkihkih!!

Thursday, 22 December 2011

Home Sweet Home,,

♡Assalamualaikum♡

Akhirnya...selamat sampai kat umah..alangkah bahagianya rasa..hehe!!aku nak cuti puas-puas..
sampai tadi princess dah ada kat umah..Lyn & Lya...

Tapi, aku tak larat nak main-main ngan depa..lepas mandi, aku trus tidoq..mata nie dah xbleh nak tahan dah..akibat berjaga sepanjang malam berbakti untuk negara..hahaha!!

Aku  bangun bila dah puas menghasilkan taik mata...Wah..usahawan yang berjaya dah aku nie...eeee!!
Bangun-bangun cari makan dulu..skodeng bawah tudung saji, ada la ikan goreng 2,3 ekoq..aku pun makan la..

Tiba-tiba.....

aku terasa tekakku perit, air mata mula merembes keluar..terasa kesukaran apabila menelan air liur...
Aduh....apa yang telah terjadi???

Hahahhahaha!!!punya la gelojoh makan, sampai terlekat tulang ikan...Loqlaq btoi la aku nie...
Tapi, sakit kot...aku xtau la besaq mana tulang yang terlekat tu...

Akibat tak tahan nak menanggung dah..aku pun swoh la Dr. tlg korek ikan tu...dr fak bertauliah k..hahaha!!Dr. Noor zarina...setelah operasi dijalankan, akhirnya tulang dapat dikeluarkan..meh kita tengok cmna la rupa tulang tu!!


Agak panjang gak la tulang ikan tu...Lega rasa tekakku!!

Ha...meh kita tengok anak-anak SHIRO plak...Come kot...Geram aku tgk...







Nama depa aku xtau...Aku xtau adik-adik aku buh nama pa...Yang aku tau ada nama Mok n Paper...Yang mna satu aku pun xtau...Mok tu aku tau yang mana, tengok gambar kat atas yang duduk tengah-tengah tu..kalau tengok dia la yang paling gebu, tapi pendek ja..katik..haha!! len dari dua ekoq..


Bila aku habaq kat Mr. Alon , dia kata cam tuan dia la..PENDEK...huh!!

By the way...I cant wait to see Mr Alon..Hehe!! Balik cepat yea syg..

No comments:

Post a Comment

♡Assalamualaikum♡
Sila tinggalkan komen anda di sini..