ABADIKAN KENANGAN DENGAN EKSKLUSIVITI SEBUAH LUKISAN POTRET..

♡Assalamualaikum♡

Untuk besday ma aku yang lepas (5nov2011), aku punya la pikiaq hadiah apa yang aku nak bagi kat ma...
Tiba-tiba aku jumpa satu page kat fb yang ambil tempahan lukisan..aku pun terus tempah...Sapa yang berminat nak wat tempahan lukisan, KLIK SINI..Isi borang yang disediakan dan ikut arahan yang diberikan...untuk view profile fb ownernya...KLIK SINI...


Lukisan yang aku tempah...Cantik..Tak sia2 aku tempah..Aku suka sangat lukisan nie...Thanks to Bayu..Sbb telah ABADIKAN KENANGAN AKU DENGAN EKSKLUSIVITI SEBUAH LUKISAN POTRET...

Potret My Mom..

Aku tempah dua lukisan...satu untuk my mom...satu untuk Mr Alon sempenan ulangtahun ke 4 perkenalan kami...Semog hubungan yang terjalin ni diakhiri dengan ikatan yang sah...Dan hingga ke akhir hayat...Aminnnn....





Kredit pic to loziza.blogspot.com....


No comments:

Post a Comment

♡Assalamualaikum♡
Sila tinggalkan komen anda di sini..