Aku, Kamu & Sebuah Kehilangan..

♡Assalamualaikum♡

Saat entry nie ditulis, aku rasa kehilangan..Sangat sunyi, mcm ada something yg missing..apa yg missing nie?? Aku buntu, aku sedih, aku rindu, aku......
mcm2 yg aku rasa. Aku pun xtau nk describe apa yg aku rasa sebenarnya!

Rasa seolah-olah aku kehilangan sesuatu yg amat bermakna dlm hidup aku!!
Sunyi sepi, meninggalkan aku seorang diri ternanti2 saat2 kata2 itu diucapkan..
Kata???

Menunggu saat2 kehilangan itu kembali semula pada aku. Agar aku dapat menjalani hidup ini seperti waktu dulu. Seperti waktu kau mengucapkan kata itu padaku. Menjadi pendorongku, menjadi pembakar semangatku, menjadi segala-galanya untukku.

Aduhai kehilangan...Kembalilah!! Supaya semangatku yang hilang dapat kembali semula.
Jika itu adalah salahku, maafkan lah aku..Sesungguhnya tiada kata-kata yg dapat kugambarkan betapa ku merindu..






Diantara deburan ombak,
Aku bertanya, siapakah diriku?
Diantara desiran angin,
Aku bertanya, kemana perginya dirimu?

Aku seperti kehilangan harapanku,
Aku mudah rapuh,
Aku mudah jatuh,
Aku mudah menangis.

Dimana dirimu?
Ingatkah janjimu padaku?
Mengapa kau tinggalkan debu yang tersisa?
Mengapa kau pergi tanpa pesan?
Mengapa kau pergi?




No comments:

Post a Comment

♡Assalamualaikum♡
Sila tinggalkan komen anda di sini..